FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Pick of the Week: Prometheus [Trailer]

Ja, jeg vet jeg allerede har lansert en «Pick of the Week», men traileren til denne filmen er så awesome, at jeg ikke kan gjøre annet enn å lansere to denne uken!

Ridley Scott er endelig tilbake i science-fiction-registolen igjen, for første gang siden Blade Runner i 1982. Denne gang med forhistorien til sin første sci-fi-flick som skulle vise seg å bli en av verdens største sci-fi-suksesser noensinne, nemlig Alien (1979). Skal man tolke bildene rett, virker det som godeste herr Scott langt ifra har glemt gamle kunster, og kommer til å servere oss god gammel, klaustrofobisk, intens sci-fi-uhygge. Ja. Jeg GLEDER meg!!

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den mai 4, 2012 av i Announcement, Film-stæsj, Kommende filmer, Trailer med stikkord , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,331 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

