FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Filmfriks Julekalender – Luke 22; The Santa Clause 3 – The Escape Clause (2006)

Alle julefilmer har vel som mål å passe for hele familien, og kanskje aller mest for barn ettersom julen er barnas høytid. Når det gjelder «The Santa Clause 3» føler jeg den er mer ment for barn enn noen annen julefilm, for i motsetning til sine to forgjengere føler jeg ikke den klarer å engasjere meg som voksen like mye. Den har sine øyeblikk, og Tim Allen som Julenissen er like fornøyelig som alltid, men likevel er det noe med filmen som ikke treffer meg likt andre julefilmer gjør. Hadde jeg vært 20 år yngre, ville jeg nok elsket denne, så for barn er nok denne en vinner. For øvrig ga denne meg julestemning, men framover tror jeg nok jeg nøyer med de to første i trilogien.

Og så en liten utfordring til slutt: Trykk på bildet, og se traileren, og hør om du klarer å kjenne igjen filmmusikken fra en kjent animasjonsfilm av Tim Burton…😉

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den desember 22, 2011 av i Anmeldelser, DVD med stikkord , , , , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,331 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

