FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Filmfriks Julekalender – Luke 7; Die Hard (1988)

Om ikke «Lethal Weapon» ga nok action i all julestria, gjør ihvertfall denne det! Bruce Willis som én mann mot røkla i en skyskraper, der han skyter den ene terroristen etter den andre og redder jula for de stakkars gislene. Bedre juleaction enn det får man ikke! ’nuff said! Og hvem kan vel unngå å komme i riktig så god julestemning av «Now I have a machine gun. HO – HO – HO!»??

P.S: (som vanlig) Trykk bildet for trailer.

4 comments on “Filmfriks Julekalender – Luke 7; Die Hard (1988)

  1. Øyvind K
    desember 7, 2011

    Den tror jeg jaggu jeg også skal se på i kveld!

  2. Asbjørn
    desember 8, 2011

    Som kommentar til kommentaren din på Filmdagbok, om felles julefilmar i julekalenderene:

    Eg hadde eit par av mainstream-filmane som Love Actually og A Christmas Carol (1983) i 2009-kalenderen min. Det var sist gang eg hadde julekalender.

    Med tida kan eg inkludere stadig fleire av julefilmane eg aldri har skrive om, men som eg har sett før. Dette vil kunne halde liv i mange års julekalendere😉

    • Thomas D.J
      desember 8, 2011

      Lurt trekk. Kjedelig med samme filmer år etter år etter år😉

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den desember 7, 2011 av i Anmeldelser, DVD med stikkord , , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,309 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

