FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Julefilmer

Jeg er filmfrik. Det er ikke akkurat noen statshemmelighet. Og nå som det er desember, synes jeg den beste måten å lade opp til jula og skaffe seg den rette julestemningen, er å se julefilmer. Her følger en liste over filmer som (i mine øyne) setter den heeeelt rette standarden for julestemningen, og som jeg MÅ se hver desember:

Hvilke filmer ser DU i julen?

2 comments on “Julefilmer

  1. Julie
    januar 17, 2011

    Selvfølgelig Hjemme Alene filmene, og alt av Tim Burton + Disney🙂

    • Thomas D.J
      januar 18, 2011

      Alt av Tim Burton, faktisk! Er ikke det litt ‘mørkt’ og dystert for julen, med unntak av «A Nightmare before Christmas»?
      Takk for kommentar forresten🙂 Hvordan snubla du over bloggen min?

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den desember 16, 2010 av i Film-stæsj med stikkord .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,331 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

