FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Pick of the Week: «YOU’RE AN ANONYMOUS F*CKING OBJECT!!!»

Jeg og kjæresten så nylig den fantastiske action-komedien «In Bruges», med Colin Farrell, Brendan Gleeson og Ralph Fiennes. En fornøyelig film med kjapp dialog som fikk meg til å trekke på smilebåndene mange ganger. Men det var EN scene som utpekte seg spesielt nokså sent uti filmen, en scene hvor Ralph Fiennes’ karakter Harry klikker mentalt på en telefon etter å ha fått nokså dårlige nyheter fra Gleesons karakter Ken. Dette er en scene som fikk både meg og kjæresten min til å gapskratte, da det Harry sier i denne scenen er noe jeg har for vane å gjøre for tiden; Jeg har en tendens til å svare «DU er blabla» dersom hun eksempelvis sier til meg «Skal vi blablabla?» Et sammentreff som ikke gir meg annet valg enn å krone denne scenen til ukens «Pick of the Week». Og om du enda ikke har gjort det; SE FILMEN!!

P.S: Jeg må for øvrig legge til at de siste 40 sekundene av videoen ikke har noe med denne scenen å gjøre, men det var det eneste videoklippet jeg fant som inneholdt scenen med den replikken. Enjoy😉

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den september 6, 2009 av i Film-stæsj, POTW med stikkord , , , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,309 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

