FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Pick of the week

Jeg har innsett at jeg er litt for tam med å publisere noe i denne bloggen. Kan ha noe med det å gjøre at jeg av en eller annen merkelig grunn har følt at en filmblogg kun (eller i hvert fall stort sett) skal inneholde  filmomtaler. Men det er jo bare tull!
Jeg har derfor bestemt meg for å starte med en «Pick of the week» i bloggen min, hvor jeg en gang i uka – hittil ubestemt hvilken dag – publiserer «Ukens ett eller annet». Og hvorfor ikke bare lik så godt starte det med det samme?

Ukens ‘Pick of the week’ er en aldri så liten lekkerbisken. En liten «hottie» som i det siste har fått meg til å fundere på om jeg har en ting for Rachel Weisz. Og der avslørte jeg det visst allerede. Ukens ‘Pick of the week’ er ingen ringere enn Rachel Weisz. Hun er så fin den damen der, og i tillegg til å være smellende vakker kan hun pinadø å spille også. Hun har et smil som nærmest gjør meg mo i knærne og gjør at jeg sitter der med et åndsforlatt ansiktsuttrykk for hver scene jeg ser henne i, noe som lett kvalifiserer til å bli førstemann ut i Filmfrik’s ‘Pick of the week’. Se bildene og gjør deg opp din egen mening.

rachel-weisz
RachelWeisz5

Yup, I think I have a ‘thing’ for Rachel Weisz. Men er det i grunnen så rart??

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den juli 30, 2009 av i Announcement, Film-stæsj med stikkord , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,309 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

