FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Michael Jackson (29.08.58 – 25.06.09)

Jeg skulle egentlig blogge om utedoer, men føler jeg må utsette det litt, til fordel for det som preger så og si ALLE internettsider for øyeblikket: Michael Jackson er DØD!!
Kunne linka til en av artiklene, men det er så uhorvelig mange å velge mellom, at jeg lik så greit oppfordrer til å gå på hvilken som helst nettside, så dukker det garantert opp en link om det…
Det er liksom litt rart å tenke på; Michael Jackson – tidenes STØRSTE artist evver – er borte. Det vil aldri mer blåses skandaler opp i media, vi vil aldri mer se den legendariske moonwalken, men verst av alt; det vil aldri mer komme musikk fra dette musikalske geniet!
Michael Jackson var stor allerede FØR jeg ble født han, men hadde sin største glansperiode (slik jeg ser det) da jeg vokste opp på åttitallet, noe som gjorde at jeg vokste opp med musikken hans, og fikk et helt spesielt forhold til den. For meg hører nostalgi med Michael Jacksons musikk. Samme hvilken sang det er, får jeg minner tilbake til jeg var liten og levde et bekymringsløst liv, og det er vel derfor jeg skriver dette innlegget.
Nei, det er mye jeg kan si om Michael Jackson, skrevet en hel avhandling gjerne, men det blir litt vel voldsomt. I stedet vil jeg komme med en hyllest til tidenes største artist, og avslutte med en av hans aller beste sanger – «Man in the mirror». Må han leve evig i musikkhistorien!

Rest In Peace, Michael. You made a change…!

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den juni 26, 2009 av i Announcement med stikkord , , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,307 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

