FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Online filmsamling

Joda, det har den jo for så vidt vært lenge. Online altså. Tidligere dreiv jeg og styra med denne lista: [Link til den gamle], men fant ut at jeg ikke gidda å drive å skrive inn alle filmene manuelt. Dessuten ville jeg ha en liste hvor det var mulig å se et bilde av coveret, og litt info som handlingsreferat, skuespillere, regissører og slikt, og dette visste jeg var mulig med det geniale programmet DVDProfiler. Problemet med DVDProfiler, for øvrig, er at det ikke lenger er gratis, som det var før. Men summen man må betale er en engangssum, så sånn sett er det jo snakk om en investering. Film er tross alt hobbyen, så jeg fant raskt ut at det ikke var noe å «diskuere»😉 Enda på visa (ja jeg dro kort, høhøhøh!), var at jeg omsider fikk tak i den nyeste versjonen av DVDProfiler, og dermed muligheten til å legge ut filmene mine på nett via deres database. Og det er jeg jo i grunnen temmelig glad for, for resultatet er så mye mye bedre.
Synes du ikke? [Link til Thom’s Nye Filmsamling]

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den november 24, 2008 av i Announcement, Film-stæsj med stikkord , , , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,309 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

