FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

Ny hjemmekino…! :-D

Yup, en smiley i bloggtittelen. Det er ikke ofte DET skjer, så man kan trygt konkludere med at jeg er fornøyd.
Jeg gikk nemlig for 6 dager siden til innkjøp av et nytt hjemmekinoanlegg. Fant ut at det var på tide å bruke noen tusenlapper igjen. Så lenge siden sist😉 Må vel legges til at det gamle var temmelig overmodent for utbytting nå. Det laga merkelige lyder fra høytalerne når jeg brukte spillern på selve anlegget, og kopla jeg til andre spillere, laga høytalerne andre merkelige lyder. Ikke fikk jeg til å spille playstation via anlegget heller, så… nei, det var rett og slett… oppbrukt! (Er det nå jeg skal begynne å spekulere i om jeg ser for mye film…?)
Såh! Noen (en del, for å være helt ærlig) tusenlapper ble satt til side, jeg troppa opp på Lefdal, og gikk til innkjøp av en lekker liten LG-sak, som har fått meg til å glise fra øre til øre de siste 6 dagene. Lyden er HEFTIG, bildekvaliteten er HEFTIG, å spille ps på det er HEFTIG, designet på det er HEFTIG og det faktum at det er jeg som er eieren av denne fantastiske leken er rett og slett ikke annet enn überHEFTIG!! Jeg koser meg for tiden, kan man si, og får gjort særdeles lite skolearbeid…!
Se så fint det er!

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den oktober 2, 2008 av i Film-stæsj, Hjemmekino, Lyd og Bilde med stikkord , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,331 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

