FILMFRIK

En filmfriks frikerier om film

VM i filmsamling….!!!

Neida, det er ikke noe som heter det, så vidt meg bekjent. Men takket være det eminente filmforumet Filmantrop snublet jeg over en hjemmeside til en svensk kar, som har noe som ikke kan beskrives som noe annet enn den mest imponerende, sinnsyke filmsamling jeg noensinne har sett…! Jeg er riktignok i besittelse av en pen samling av devedeer selv (ca 560), men denne karens samling er en filmsamling som til alle andre devedesamlere brøler ut et stolt «EID!!»
Nysgjerrig på hva jeg sikter til? Da er det bare å ta en liten titt på hvordan det er Hemma hos KingMan.

Jeg bøyer meg herved i støvet….

4 comments on “VM i filmsamling….!!!

  1. jonasallarsen
    september 7, 2008

    Oi, dæven. Bare å bøye seg i støvet ja.

    Har veldig lite filmaffekter selv; noe Star Wars-actionfigurer (og Lego), pluss noe Jurrasic Park og Toy Story.

  2. Thomas D.J
    september 8, 2008

    Er særdeles lite effekter som det der i hyllene mine også. Går for det meste i litt småfænsie 4-disc-utgivelser med litt kule covere. That’s it. Men hva er egentlig viktigst? Å ha en megafænsi devedeutgave, eller bare ha filmen så man får SETT den…?😉

  3. Tittan
    september 17, 2008

    Jeg vil si at han der er mer opptatt av merchandise enn av film… Seriøst! Hva er EGENTLIG vitsen med å ha 10 utgaver av I, Robot for eksempel?

    Grats, han har brukt mer penger på film enn deg… pris deg lykkelig! Han er sikkert 40 og bor hjemme hos mor😉

  4. Thomas D.J
    september 18, 2008

    Hehe, godt poeng😉
    Dessuten er ikke samlinga hans SÅ imponerende likevel, når jeg tenker meg om. Det er jo ikke NOE Star Wars der….!! O.o

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den september 4, 2008 av i Film-stæsj med stikkord , , , , .

This blog is written by:

Arkiv:

Så mange har vært innom:

  • 28,331 hits

Bloggurat

Bloggurat

Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler på epost.

Bli med 552 andre følgere

